ahli blogger :)

Thursday, December 22, 2011

kerja ?

assalamualaikum :)

lepas dah 7 hari aku kerja , baru ni la aku dapat update blog . huish . rindu tak terkate niyh . haha . naseb baik ade diari comel tuh . tak lah rindu sangat dekat belog nii .hihik . kerja ? hm .ye , aku dah kerja sekarang , dekat kedai beg , dekat dgn kedai makan bahar ali . korang tau ? hee , lau tau singgah la , tolong tmbah duet gaji aku eh ? haha .

hari first keje , teruje sikit , akak maya ----> akak yg keje kat situ . dye suruh mop lantai , okeyy ikut je ape yg dye suruh . budak baru . hhaha . yelaa , aku pu n kerja berdua jeh dgn dey . kdg2 jeh bos ade .hm . mule2 biase jeh , eh jap , ni pic sebelom pergi kerja tett .

ni muke excited :)

see , boleh bace novel lagi . mksudnye ? err

hari ketige , i think .

hari keempat kud . novel kedue :D

nihari ni , hari ketujuhh .

okeyy start story balik , hum , bukanlah tak best kerja kat situ , tapi , tengok lah , dalam mase 7 hari ni , aku dah nak habis bace novel yang ketiga , fully aku baca kat kedai okeyy . hm .ntah la , mse hari kedue , aku tak tau kenape , aku rase mcm sedey sangat , sayu giler , sampai aku boleh menangis kat satu bilik kecik kat kedai tuh . aku tak tau ape yg aku rase . seriosly aku memang tak happy kerja kat situ . dl hati aku cume nak kerje sebab aku nak duet . tuh jeh ! tapi still , hati aku masih dekat sekolah . hm . memang aku yg sebok nk habis sekolah . tapi aku pun tak boleh nak tahan kalau aku kene jadi ' bisu ' jeh mase kerje , bukan lah aku tak borak dengan akk tuh . akk tuh mmg baik . tapi ntah , aku rse mcm dye jauh beza dgn aku . ntah la . cie , cepat la kerja , at least boley gak aku curik2 g jumpe kau . aku boring . siyess . hm .mse bos suruh aku pergi fotostet kat top public , aku jmpe apis azmi , mse tuh aku rse mcm . yeah ! bdk smkb ! mne lagi yg lainn ? dlm hati aku rase mcm nk jmpe semue , tk kesah la tak rapat pun , asalkan dorang bdk smkb ! huhh . aku nak nangis lagi . lemah giler ken ? ble aku pker balik , bukan lah aku tk boley terime kerje kat situ . cume maybe aku tk de kawan yg boley buat aku happy . yg borak bnde2 yg aku nak . dgn akk tu . hmm .eh , aku ade jmpe akk chantek , dye kerje dekat kedai DiGi sebelah kedai aku . aku suke tgok dye , muke blagak tpi okey bile da kenal . mke dye ken , mcm prempuan yg blakon dalam cerite tentang kite . alaa , yg scha alyahya blakon dgn awal tuh . girl yg tk suke scha tulah yang mcm muke akk tuh . chantikk ken ? hee . aku hrp sgt boley lepak ngan dye . dye ade tegur gak hari tuh , tpi sekejap jeh , t lau aku da tau nme dye , aku g tau eh ? hee .hmm . mampu ke aku kerje lagi esok ? doakan aku :| 


p/s : aku memang rindu korang .
contact  aku kalau korang bace bende ni .
doakan aku tahan kerja dekat situ .
pic buruk , fon murah , doakan aku dpt fon idaman aku .haha :D

No comments:

Post a Comment