ahli blogger :)

Friday, December 9, 2011

a corner of memory ^_^

assalamualaikum :)

lama gilo noh cheq  tak post kat blog terchenta ni . rindu pulak rasonyo . amboi , sejak bila aku dok cakap loghat utara ni ? tak seda' diri no . hahaa . #tringinnakbelajacakaputara :P

okeyy , disebabkan si fahim yang teruje sangat nak bace blog aku ni kan . ha ni aku dah buat newpost . sile bace ye kawan :) hikhik . entah ape yang kau teruje sangat nk bce pon aku tak tau lah . haha . nway nnti ble aku free , aku akan buat satu post khas untuk kau ye kawan :)

hmm . tadi aku blogwalking . dolandolan ckp jawenye . hee . tetibe ternampak sahabat lame saye , ouh tidak , sebenarnye masih bersahabat . hik . bace la post2 dye . cm best jeh en . bce punye bace sekali , eh ? name aku ? wahhhhhhh ! terujenye ! HAHAHA . eh , dye tak kutuk aku keyy . dye ckp dye sayangg aku . cewahh . mle2 aku egt um , okeyy nme membe2 dye yang skarang jeh ade ken , skali eh , nme aku dgn ain pon ade . hoyeahhoyeahh ! :) aku sayang kau jugak ain najiha jasni :) hik . gedik pulokk . tak caye g bukak blog dye . hik --------> kechiktango.blogspot.com :")

acctly , aku kenal kecik mse form one lagi . tapi kenal centuh2 jela . ktorang start rapat giler mse form3 which is 'zaman kejatuhan aku' ahha . mne tak nye , dripade sedap2 dok kelas ixora boley tecampak sampai klas museanda . malu tak malu lah ken . haha . redha jeh aku dok dalam klas . crek tmpt duduk pon ujung2 jeh sbb malu pye pasal . da la tak kenal dorang ni semua . then , nasib aku baik sket sebb adi syiqin . aku kenal dye dripde skolah rndah n ktorg mmg rapat pon . dye pulak rapat ngan kecik ni , ngan anis anida , mimi , so aku pon terrapat lah dgn mereke2 ni semue . so confident lah sket nk stay kat klas tuh . haha . mmg tk boleh lari dah pon . tulah result terok sangat . hee .

kalau diorang tak de , mungkin aku tak boley nak survive hidup aku mase tu . terime kasih korang . terime kasih jugak untuk nurul ain misdi , ummi ezzati yang still nak kawan denga aku even aku da tercampak jauh :) aku takkan pernah lupe kauorang :D serious .



dia orang pertama yang buat aku nangis teresak-esak hari tu .
aku pun rindu kau ain :'(
t kte keluar same2 mcm dulu eh ?



memory terindah :)


GEPP ! partne aku . haha .
imy anis anida ariff :)


ummi ezzati . ain misdi .
loveyoumuchmuchlahh :)

p/s : aku doakan korang semua bahagia .
harap kita masih boleh betegur sape macam dulu bile kite jumpe nanti . 
terima kasih sebab bawak pelangi dalam hidup aku walau cume sekejap .


1 comment: