ahli blogger :)

Tuesday, December 13, 2011

esok harinya .

assalamualaikum :)

sebelum cerita pasal hari esok , aku nak cerita pasal hari semalam , isnin . isnin yang lain sikit daripada isnin yang lain . cewahh . sebenarnya , semalam , ade kelas sains sukan dekat sekolah . aku pergi . masing2 pakat nak pakai tshirt kelas . haha . semangat gamma ken . abis je kelas , masing2 posing sane posing sini . haha . biase lah tuh ken . gamma katenye . then , aku pun balik naik bas #untukkalikeduaterakhir :( dengan cicie , syena , sblom naik bas lagi aku dah ulang banyak kali ayat ni    


' weyh , jom la carek keje , t nak jalan2 tak de duet la , aku tak nak dok umah je . jom la teman aku . bla bla bla bla . '  

hahaha . aku xcited macam haper jeh . lagi2 bile denga masing2 dah sebok nak kerje , aku pon ape lagii . hee .sampai jeh banting , kitorang g cuci gamba . then , misi bermule ! hoyeahh ! haha . misi la sangat kenn . cehh . mule2 masuk kedai kek oren tu , tetibe rase cam malu gile lah . tak tahan nak gelak pun ade jugak . si syen ngan cicie yeye suruh aku tanye . aku malu . haha . last2 tak jadi tanye sebab aku yang keluar dulu . next , kitorang pergi satu kedai ni , terang2 kat luar kedai tu ade tulis ' jawatan kosong ' . bdk due ekor ni ape lagi , yeye tarik aku masuk . nampak muke amoy kat dalam kedai tu , mak aih . garang benoo . dari kitorang masuk die asyek usha jeh , ish . egt ktorang nk rompak ke ape ? hee .then si syena ngan cicie brani kan diri jmpe amoy tuh , tye pasal kerja kosong tuh . pastuh tak takut , tak malu dah . hee . then da amek no dye semue , ktorang pon keluar . pegi  kedai lain . tapi dalam hati aku , cam , best jugak lau dapat kat sini . gaji pon boley tahan . hmm . pikirpikir .

ini cerita hari esok pulak , esok hari rabu . paper sains sukan . paper last . maksudnya , hari last pergi sekolah . hari last pakai baju sekolah . hari last dapat jumpe semua budak gamma . hari last bangun pagi . hari last naik bas . huarrrgggh . ni nak nangis ni . hm .

sempena hari last esok ,

  • aku nak suruh paan ikatkan tali kasut aku :)
  • aku nak korang tulis something dekat kertas yg aku bwk esok .buat kenangan .
  • aku nak marah2 korang .hee :P
  • aku nak mintak maaf dengan korang :(
  • aku nak naik bas ramai2 dengan korang .
  • aku nak lepak tasbeeh dengan korang .
  • aku nak amik gamba banyak2 dengan korang !
  • aku nak pelukcium korangggg !! mmuahhmuahhh ! hee 
p/s : aku sayang korang semua . 
doakan aku ye . 
aku akan selalu doakan korang .
saranghaeyo :)

No comments:

Post a Comment