ahli blogger :)

Sunday, September 25, 2011

nak jugakk !

assalamualaikum :)

hee , teruja . semalam pergi konvo mak anjang . pehh . seronok ! tengok orang2 tuh semua graduate . ish , ni yg jeless nii . aku pon nk jugak mcm tu ! nk jugak ! nk jugak ! *ah,gediklahkau . hii . eh , TAHNIAH MAK ANJANG :D .------> Dr. Hajah Cik Siti Junaidah Binti Mohd Mujir :D

yg buat aku lagii teruje sbb mak anjang smbg study buat phD . wowww . cayalahh ! hm . agk2 , aku boleyy ke smpi kat tahap dye mcm tu ? nk dapatkan sijil SPM ni pon aku dah cukup malas , bukti , sekarang sebok dengan blog lah , fb lah , padahal trial tak habes lagi . hm . hari2 ckp nk berubah , tapi , hampehh ,puii . hm . tk kesah lah semue tuhh . Insyaallah stu hari nanti , aku jadii macam dye .*cehh . aminnn :) .

nah , tengok gamba orang2 pandaii . hii :D


meet my mak anjang (tudgputih) with her bestfriend cik maizan :)


one happy familyy (:


lepas makann . wee


bungee :D


aku pon nk gak merase topi tuu . hii 

tapii , ABC dye mmg terbaekk ! :) hii



kdaa . jmpe kat next post , cehh :D

No comments:

Post a Comment