ahli blogger :)

Sunday, September 18, 2011

manusia kenn .

assalamualaikum :)

now , aku seorang diri dekat rumah . memang padan lah ken , mak ajak g shah alam , aku yg malas . hm ,study lah konon .puii .HAHA .

on9 fb , then , err .tgok status org tu org nii , adoyymaii . tk habes2 buat status gadoh dgn org tu dgn org nii . come on lahh sayangg . malu jeh gadoh sebab laki . tak kan kawen nye lahh . buanh mase , buang tenage , TAMBAH DOSA jeh ! klau laki tuh , ank sultan ke ank dato' ke tan sri mne ke tk pe jugak . ni budak hingusan jeh , spm pon tk habis lagii . ade tuh , yg tk habis pmr lagi pon , dah sebok nk begadoh pasal lakii . haihh . korang tau tak ? setan tuh gelak jeh tgok org ISLAM ni begadoh sane sini . tgok manusia berebut jantan yang blom tntu jadi hak kite .merepek lah semua bendii nii .

um . part yg paling best , bile lelaki yg sebuk digadohkan tu buat tak tau jeh . steady jeh cm xde pape yg jadi . see ? tuh pon , perempuan2 ni maseh tak seda diri lagi . adoiiyaii .lupekn jelahh . Allah tuh je yg kekal abadi . lelaki tuh , ntah esok , luse jalannn agaknye , tuh yg kite sebok nk keja . maluu lahh sayangg . haihh . *yg aku nii bajet sangat pehal ? HAHA . suke hati aku laa . um , tapii siyes lah , aku memang menyampah betol tengok berebut jantan nii . haish .