ahli blogger :)

Friday, September 30, 2011

M.A.I.D

assalamualaikum :)

nme pon anaki perempuan kenn , biase lah . hmm . aku rse bkn aku jeh yg dijadikan MAID free . org lain pon kudd . ish . sblom kluar jeh , msti mak dah mule dah dgn list kerje2 rumah yg dye nk tgglkn aku . haiyyomaaa . tanak nyk pulak kenn . ish . okeyy , aku bru lepas sidai kaen , ni tgh lipat kaen , kjap lagi , kne sapu lntai , mop lantai , luar dan dalam okeyy !siram bunge , bagi ikan , kucing , kure2 makan . haih . n , tgh hari nnti kne masak . what ? MASAK ? adoyy . masak ape lah omakk oii ? eden bukan retii nak masak2 ni ha . kang eden masak omakk kate masen lah , ape lahh . ado je yg tk kono . lmo2 malas eden nk masak ni ha . tapi eden mmg pemals lah  :D #ape aku merepek nii . adoyy . hm . kdaa . g truskn kerjaye sbgai org gaji terchantik .HAHAHA prasannakmamposs :P

No comments:

Post a Comment