ahli blogger :)

Thursday, December 23, 2010

library besama C I C I E :))

assalamualaikum :))
ha , ari niyh , best skett .hee , sbb aku date sama itu bdk nme cicie lahh . hahahha . si gendut niyh ajak aku g library smate2 soh aja dye wat blog , hahaha .mcm2 lah bdk niyh .tp best gak , g ngan cicie n adek dye .


pepagi lagii , aku da bangon , goreng kentang smbil siap2 pky bju dan laen2 , sbenanyer da lmbt bgon .hahaaa .then , cicie pown smpy , eh , tdong tk pky ag weyh ! hahhaa . lmbt aku siap .pstuh bpk dye anta la smpy library .hish , mke bpk dye cm garang jeh , tkowt aku .heee .


okeyh , pstuh , g la msok library tuh , yg wat kli kedue aku msok , hahaha , giler kenn ?pdahal umah dkt je kudd .ouh ya . aku da ade azam bru , next year , aku maw g library slalu , aku maw study btol2 okeyh !wahh , cm serius je en ?eh , mesti lahh :P


okeyh , then , da msok library tuh , crek la tmpt duduk , si cicie niyh , siap bwk laptop ag , smgt la ktekn nk wat blog dye tuh , hahaa . cicie , cicie .hurm , then , ku ajar lah dye .cehh , poyo je , pdahal aku pown bru ag ngan bnde alah niyh ,hee .


okeyh , afta da borakk2 n berblog2 , berfb2 niyh ,ktorg pown g la jln kaki ke wak dol soto .tmpt faveret cicie .hahaha .neway , okeyh la gak , sdap la gak kudd , cehh . pdahal da kbulo kenn .hee .aku mkn nasi ayam ngan abc , huh , abes pown x abc tuh ,hahaa . mmbazer tol .


pastuh kenn ? .abg cicie amek , wahh ,ensem gakk .hahaha . ni yg nk usha niyh .(gedikk okeyh !).hahhaa .tkpe laa . skaliskale :PP


smpy umah , mlm tuh , abah bg lgi RM50 .hehee . skett tp sgt berhargee .hahaa ,niyh smagt niyh nk jmpe yann sygg !hahaa . eh , sbenanyer ,duet tuh , sbab aku tlong mak jait bju dann laen2 , ceh , jait la sgt kenn .hahaa .urm , tuh je la kud bnde yg aku ade tok cter ,hee :)






neway , thnakz la cie , coz bwk aku ke library tuh .hhahaaa .t g lgi keyh macek gendutt !







No comments:

Post a Comment