ahli blogger :)

Saturday, December 25, 2010

kenduri KHATAM :)

bismillahirrahmanirrahimm :)
urm , okeyh , sbenanyer ,nk cter sal bnde happy .
tp mood tgh sedey plakk , haish .
tkpe2 , tuh cter nnti je eh :)

okeyh , sal knduri td , wahh gempakk seyh !
tp rugii gak laa rseneyr , coz aku tk join skali , hahaa , mlu kudd .
yelahh , kne pky mike la bagayy . jadii , angah ngan abangg je lahh yg khatam .
mmndgkn adek aku pown xnk , aku pown mls lahh nk join .
tp tgok dyorang dpt duet , haish , jeles plak . hahha .(mate duitan okeyh !)

aku ske denga suare abg mengaji , sedapp je .bce doa pown sedapp . cayalah bang ! ley jdi imam mude !
hehe . aminn .tp kenn , sebenanyer , yg best ble knduri niyh , ble sume sedare mare blek .
bru lah trase cm ade sedare .hahaaa .jahatt plak ;p .
lg terkamjatt bile aku nmpk sorang sedare aku niyh , ejul .
wahh !betaon seyh xnmpk dye . hahha . smpy nafisah ckp dye da kawen sbb tk pnh nmpk .hahaaa .
tu lahh , len kli rajen2 la blek kmpg ye sedare ? bkn jaoh pown lahh --'

okeyh2 , hurm ,lagii .
ouh , aku pown sebukk gak taw , tlong2 , sinoman seyh .hahaa .
kononnyer la kenn , pdahal ade gak aku tetido+curik tulang .
sorie la ye macekk , pnt lahh ,hahhaa ,
nk wat cne , aku bkn nyer rajen sgtt kenn :DD

k lahh , stop dlu sal kenduri kendare niyh eh .
tgh mood sedayh niyh :|

No comments:

Post a Comment