ahli blogger :)

Wednesday, November 9, 2011

tak gempak , tapi meriah :D

assalamualaikum :)

wahh . akhirnyee , selesaii jugak jamuan akhir tahun kelas 5gamma ! yehoo . pas ni dah tk yah nk pening2 kepale pikir psl bende2 tuh lagi . hik .dan , tk payah nk gadoh sanesini lagi sebab ituini lagi . hee . terime kasih kauorangg sebab bagii kerjesame . ecehh . sygg korang lahh , pasni , kte jln sendiri pulakk eh ? hee .

okeyy dahh . mase snap sanesini . yehoo ! :D














nasi tomato for my mum :)
thankz mother for the spagethi #ejaan?
n sori , ni jeh yg mampu kite bwk balek .

p/s . aku sayang korang . sori  sebab selalu marah2 korang .
aku cume tensyen . kalau korang jadi aku , sure korang akan faham  .
aku mintak maaf sbb aku suke marah2 korang .
i'm gonna miss all of you .
lu hu yu :)



No comments:

Post a Comment