ahli blogger :)

Friday, June 3, 2011

memang aku suke lah kenn (!)

Aku bukan nak cakap ape lah .bertambah sakit hati .bile aku da penatpenat manapak pergi tusyen ,sekali kelas batal .WTH ? huhh .boleh rase macamane penat nye tak ? mungkin rumah aku tak sejauh rumah kauorang .tapi . peluh masih boleh keluar . penat . aku dapat mesej , cakap kelas macam biase , hari jumaat , pukul 6.30 . aku dah lambat hari  ni . bangun tadi dekat pukul 6.40 .menapak pergi tusyen sampai pukul 6.50 .naik je tangga yang tinggi tu , tengok semua kelas . satu kelas je yang ade orang .tu pon kelas addmath .what the $%^* .huhh .nak marah kat siape pon aku tak tahu . yang aku tahu ,lebih baik aku pergi ikut mak  . pergi KL .dapat jugak aku bejalan .tak lah bejalan yang boleh buat aku rase macam nak menyampah dekat semua orang .huhh .redha .redha je lah faizah . nak marah lebih pon tak gune .nanti kau yang kene marah balik . hmm .

No comments:

Post a Comment