ahli blogger :)

Wednesday, March 2, 2011

kepenatan berganda :((

bismillahirrahmanirrahim :)

byk gler cter maw story ,sementare otak tgh mammpu nk flashback ape yg jdi hri lepas2 ,bek aku tlis skarg kenn ,HAHAAA .memandgkn aku da tlis title centuh ,bek aku story psl klas aku yg dah sgt2 la lawa .HAHA .chantek weyh ,mesty korang suke .haha .pape ntah .acctly ,aku pnt lebey2 sbb aku pnolong ,cewahh ,kononnye lah ken .haha .tuh yg hdop aku huru hre sgt .meje xpnh kms ,syena apown tensyen tgok aku .hahaa .sorie dear .guru klas ktorg ustzh aishah ,so hrp maklum lah ye .dye dengan rilex nye ckp "law bole saia nk klas ni mng " mak aihh .lawak gler ayt tuh --' .ish2 ,tp tkpe lah .ktorg cube ye ustazh ^^ .cayyok2 gamma !!! .hee .over plak .

 okeyh ! cpt crek nme aku ! HAHAA .

 mimpi ngeri tahu tengok mereka buat kerja !haha .thankz YANA n PEJAL :)

 the beginning !

 mcm mak tiri tak aku ?hahaa .sian korang kne denga arhn aku ken ?hee .sorie la kwn2 ;p .
ouh ya ,meet our new classmate! bju ijaw tuh ,izzan iskandar :)

 husnanana :) . ni semue ,idea dye .haha .thankz weyh :)

 bju puteh ; nana
baju ijau ; ijam
baju kuning ; fareez
baju biru ; aiman

 see ,rajin kenn kamii ?? hee

my syenanana ^^

thankz eh korang sbb sanggop denga aku membebel cm mak nenek .HAHAHA .sumpa aku tk kn lupe korang weyh ,melaink aku ilang ingatan ngan gile jeh ^^ .sorie ya if aku ade tersakit kan hti korang ka ,mmg aku sje jeh .HAHA :))

kesimpulannye ,aku pnt dgn kelas niyh ,nk siapkn cmane ntah lgi .ish2 ,doakn klas aku mng stiap bulan ya ?tk nk skali jeh .hee .*blagak plak en ;p .

No comments:

Post a Comment