ahli blogger :)

Wednesday, February 2, 2011

;))

assalamualaikum :)

wah2 !lama sudah tdk update blog kenn ?hahaa . pdahal bru bpe hri . haish .hurm , nk taw tk ?cehh , cm ade org nk bce je blog kaw pijot .hahaa . acctly , maw cter smthink , tp mlu laa . HAHA . sepak kaw taw la !:D

sblom tuh , aku nk stolymoly psl aktiviti aku arri senin rituh . wuhuuii , seronok thu ?dpt lepaking ngan dak2 klas aku . walawpon cme 10 org jeh . tp sumpa best !pdhal kte smue xde la rpt gler kenn .hahaa .sebenanyer , ari isnin tuh ktorg g skolah .coz nk tlong cekgu sally kms gym sains sukn . wahh !rajenn kann ??haha .spe yg tk join mmg sgt lah rugii !hahaa . cm haper je .

okeyh , aku besiap dlm kol 9 lbey centuh lah .then , abg daus yg anta coz dye nk anta kakk skali kat putrajaya kudd , hee , smpy je skolah . wahh !rmy jugakk .hahhaa .10 org pown rmy tahu ?ade zeaty , aiman , qila , qira , fahim , liya , fareez . aqil ,zaheer . wuhuii . rmy kenn ?hahaa .lps da mengemas2 tuh , ktorg plan maw lepak kat wan's kuali yg zeaty sebokk sgt soh kyorg pegy . alaa . yg kat tesco tuh .skali tutup daa . HAHAA .sengal jeh . last2 , ktorg order jeh kat kdi yg ade kat situh .

mse tuh lah , ktorg mrepek2 , tergelak2 cm haper , brangan2 lahh . gosip2 lahh . hahaa . klaka sgt .pastuh , tk abes2 ktok mkann yg dyorg mkn . tk sedap lah . lmbt lah . tawar lahh . mcm2 lah korang .hahaa . hope smpy bebile kte centuh kann ?syg korang weyh <3

okeyh , aku pling ske time nk blek niyh , sbb qira , aiman , ngan fahim ,sggop tetinggal stu bas sbab tggu aku g pggil adek aku kat skolah . pdahal boley jeh law nk amek bus dripde tesco tuh . wahh . trimas kawann !then , kami pown tggu lah bas smbel borak2 , dann , haish , ape lagii , gosip2 lahh .hahaa .

smpy situh je la cerite ktorg .nk ltk pic pown , xde yg tersnap , ade tuh ade , tp kat fareez punyer fon ,tuh stu due jehh .bebile law ade mse , aku ltk stu2 pic gamma ray okeyh !hahaha :DD

No comments:

Post a Comment